Psichologinės konsultacijos

Psichologinės konsultacijos

Mieli tėveliai,

pagal grafiką vykusios psichologės konsultacijos šiuo metu atšaukiamos (pasibaigus karantinui vyks įprastu metu), tačiau yra galimybė konsultuotis telefonu arba laiškais.

Jeigu jausite, kad reikalingas pokalbis su psichologu, galite rašyti psichologe@vims.lt  ir susitarsime dėl konkretaus laiko (pirmadieniais-ketvirtadieniais). Galimybė pokalbiui yra tiek vaikams, tiek tėvams.

 

Kadangi mums visiems dabar yra kiek neįprastas laikas, keli patarimai:

  1. Susidėliokite darbo dienomis grafiką, stenkitės jo laikytis. T. y. Keltis panašiu metu, praustis, atlikti pamokas pagal pamokų tvarkaraštį, valgyti, eiti gulti įprastu laiku. Savaitgalį daugiau laiko skirkite poilsiui, bendravimui, saviugdai. Aiški dienos struktūra suteikia užtikrintumo ir saugumo jausmą.
  2. Į dienotvarkę labai svarbu įtraukti fizinį aktyvumą. Pvz., atlikite mankštas (internete tikrai rasite pratimų), pasivaikščiokite, pasivažinėkite dviračiu, tvarkykite namus ir t. t.. Fizinis aktyvumas itin tampriai susijęs ne tik su fizine, bet ir su psichologine sveikata.
  3. Jeigu turite galimybę, atskirkite namuose erdves darbui ir bendravimui, pramogoms, poilsiui. Mokymasis turėtų vykti prie darbo stalo, tvarkingai apsirengus, ne lovoje, ir kuo toliau nuo pašalinių dirgiklių (pvz. televizoriaus, šuniuko ar pan.).
  4. Apsitarkite šeimoje taisykles, susijusias su asmenine erdve, darbo – bendravimo laiku. Kiekvienam asmeniui rekomenduojama turėti savo erdvę, kur galėtų pabūti ir vieni.
  5. Nedrauskite vaikams bendrauti per elektroninę erdvę su savo draugais (po pamokų ruošos). Skirkite dėmesio paskambindami savo vyresniems giminaičiams, kurie galbūt gyvena vieni, turi mažesnius įgūdžius naudotis kompiuteriu.
  6. Pasinaudokite šiuo laiku sulėtinti gyvenimo tempą. Nepamirškime, kad viskas ateina ir išeina, šis laikotarpis taip pat laikinas...

 

Būkime geranoriški vieni kitiems ir išlaikykime „sveiką protą“.

 

Pagarbiai,

psichologė Irina