Owlypia

Owlypia

 

Konkursas „OWLYPIA“ grįžo!

KVIEČIAME DALYVAUTI!


°  Kas yra Owlypia? Tai kasmetinis, Londone įkurtas veiklų iššūkis. Ši tarptautinė platforma yra skirta 11 – 14 bei 15 – 18 metų moksleiviams.

°  Kur ir kada vyks Owlypia? Konkursas vyks 2020 m. sausio 17 – 18 dienomis Vilniaus Universiteto patalpose.

°  Kiek tai kainuoja? Dalyvio mokestis – 55 Eur.

°  Ką turėčiau daryti, jei noriu dalyvauti Owlypia konkurse? Viskas, ką reikia padaryti, tai susisiekti su atsakingais žmonėmis el. paštu:

vilnius@owlypia.org
jurate.martinaitiene@vims.lt

°  Kur galėčiau rasti daugiau informacijos? Kviečiame apsilankyti oficialime Owlypia tinklalapyje: www.owlypia.org. Savo klausimus galite siųsti ir el. paštu vilnius@owlypia.org.
Pabaigoje prisegame išsamesnę informaciją apie numatytus iššūkius moksleiviams.

° Jei nori dalyvauti pasauliniame konkurse („Owlypia Global“) - tau prieš tai reikia pasirinkti užduotis ir jas atlikti interaktyviuoju būdu („Owlypia Online“) arba atvykti į Vilniaus Universitetą nurodytomis konkurso dienomis („Owlypia Local“). Žemiau pateikta informacija yra apie „Owlypia Local“ konkursą, vyksiantį Vilniaus Universitete, o „Owlypia Online“, užduočių, atliekamų nuotoliniu būdu, informaciją rasite apačioje prisegtoje nuotraukoje.

NEDVEJOK IR PRISIJUNK!

Mokiniai šiame konkurse dalyvauja pasiskirstę į komandas po tris narius. Jie pasirenka vieną iš penkių sričių, pateiktų konkurso puslapyje:

  • Social Sciences – Socialiniai mokslai
  • Art & Design – Menas ir dizainas
  • Literature & Culture – Kultūra ir literatūra
  • Science & Technology – Gamtos mokslai ir technologijos
  • Economics & Business – Verslas ir ekonomika


Mokiniai ruošiasi konkursui, naudodamiesi puslapyje pateikta medžiaga iš pasirinktos srities. Iš minėtos srities bus pateikiama 80% klausimų, o kiti 20% bus pateikti iš bendrųjų dalykų (skiltis „Common Ground“).
Konkursas susideda iš penkių dalių:

 
Knowledge challenge (Žinių iššūkis) – tai internete atliekamas testas, kurį sudaro 100 klausimų. Mokiniai turi pasirinkti teisingą atsakymą iš pateiktų atsakymo variantų. Mokiniai galės naudotis mobiliaisiais telefonais arba planšetiniais kompiuteriais. 80 klausimų bus pateikta iš jų pasirinktos nagrinėti srities, o kiti 20 pateikti iš bendrųjų dalykų skilties „Common Ground“.


Pen down challenge (Rašymo iššūkis) – jo metu mokiniai turės pasitelkti savo mąstymo ir rašymo gebėjimus. Jiems bus pateiktos trys temos (po vieną temą kiekvienam komandos nariui) bei duota 30 minučių aptarti jas su komandos draugais. Tuomet kiekvienas mokinys turės per 45 minutes parašyti po atskirą esė duota tema ir tokiu būdu rinks savo taškus individualiai. Komandos taškų skaičius bus skaičiuojamas sudedant visų komandos narių surinktus taškus. 


The speech craft challenge (Kalbėjimo iššūkis) – tai debatai. Dvi komandos turi apginti savo nuomonę (teigiamą arba neigiamą) duota tema. Visos debatų temos bus paskelbtos konkurso svetainėje likus dešimčiai dienų iki iššūkio. Mokinių komanda gaus paskirtas debatų temas 30 minučių iki iššūkio. Kiekvienas komandos narys turės tris minutes pasisakyti ta tema. Komisija, sudaryta iš konkurso vadovų ir mokytojų, vertins, kaip mokiniai argumentuotai pristatys temas.


The team spirit challenge (Komandinis iššūkis) – šis iššūkis panašus į Žinių iššūkį.  Jo metu bus pateikti klausimai su keliais atsakymais, tačiau skirtingai nei Žinių iššūkyje, kur dirbama individualiai, šiuo atveju komandos nariai dirbs kartu, kad surastų tinkamą ir teisingą atsakymą. Klausimai skiriasi gaunamais taškais ir tampa vis sunkesni ir sunkesni.

 

Impromptu challenge (Greičio iššūkis)  tai jungtinis iššūkis, o kartu ir puiki galimybė mokiniams, norintiems patirti aiškų minčių ir idėjų generavimą, jas efektyviai pristatant komisijai per ribotą laiką. Iššūkio dalyviai išsitrauks voką, kuriame ras nurodytą konkrečią temą. Per 60 sekundžių kiekvienas jų turės parengti unikalią ir prasmingą kalbą, kuri būtų ne trumpesnė nei 1 minutė, bet kartu neviršytų ir 2 minučių limito. Kalbos pasiruošimo metu dalyviui galės padėti jo komandos nariai.

Konkurso pabaigoje komandos narių surinkti taškai bus pridedami prie bendro komandos taškų skaičiaus. Mokiniai bus apdovanoti pagal individualiai kiekviename iššūkyje surinktus taškus. Taip pat bus paskelbtos ir apdovanotos geriausios komandos, surinkusios daugiausia taškų.