Apie antrosios kalbos mokymąsi ankstyvajame amžiuje
Tarptautinėje mokykloje neretas reiškinys – jog ikimokyklinio amžiaus vaikai ir vyresnių klasių moksleiviai ugdosi ne savo gimtąja kalba. Patekę į kitą kalbinę aplinką, jie neabejotinai susiduria su iššūkiais mokydamiesi lietuvių kalbos. Svarbu, jog mokymosi procesas būtų įtraukiantis, dinamiškas, priimtinas. Cituojant Nidą Burneikaitę (2015), „kuo anksčiau vaikai pradeda mokytis kitų kalbų, tuo lengviau jas įsisavina, nes turi įgimtą polinkį išmokti kalbą ir be didelių pastangų natūraliai taiko įvairius mokymosi būdus“. Apie kalbos mokymąsi ankstyvajame amžiuje bei patarimus pedagogams ir tėveliams, kaip padėti vaikui mokytis kalbos, kviečiame plačiau paskaityti LR Švietimo ir mokslo ministerijos Ugdymo plėtotės centro parengtoje medžiagoje:
https://www.smm.lt/uploads/documents/Leidinys/tevams.pdf
http://www.upc.smm.lt/ugdymas/mazumos/failai/leidiniai/Antroji-kalba-ankstyvajame-amziuje-tm.pdf
Šaltinis: Antroji kalba ankstyvajame amžiuje. Patarimai tėveliams. 2015. Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministerija. Ugdymo plėtotės centras.